Köket

Hallihallå! 

Idag är det ingen vanlig idag för idag är det fredag (och jag har namnsdag)! Även om jag är i Frankrike och är ledig så har jag ändå lite fredagsfeeling! Detta har jag firat med att laga falafel och städa. Något som jag ogillar är att det inte finns något städschema för de offentliga utrymmena så det blir rätt skitigt lätt och ingen tar tag i det. 

Hur som helst, så här ser köket och "tv-rummet" ut. Som ni kan se är lägenheten (och möblerna) rätt gammal, och generellt tycker jag att lägenheter osv har lägre standard en svenska. Men är som sagt tacksam över att jag får bo såpass bra! Hört om många franska stundenter som får dela ett litet rum för dyrare summa än jag får.

Nu måste jag gå för snart kommer Nassim hem från sin sista jobbdag på praktiken och detta skall firas med present och en konfettibomb jag har köpt! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

odyssey.blogg.se

Odyssey = äventyrlig färd Äventyrlig färd = Le Teil 1 år Le Teil 1 år = Odyssey

RSS 2.0