Planer

 

 
Sitter just nu och äter frukost! Varje dag nu när jag har varit helt själv så har jag på morgonen gått till bageriet för att köpa croissant eller pain au chocolat. Till det dricker jag sedan kaffe från min perkulator som jag tog med från Sverige. 
 
Hur som helst så tänkte jag berätta lite kort om hur den närmaste veckan ser ut. Idag på eftermiddagen åker jag ner till Aix en Provence för att hälsa på min kompis Elodie. På lördagen beger vi oss mot ardeche (min region från förra gången jag bodde i Frankrike) för att hälsa på hennes familj. På söndagen åker jag upp till Lyon för att packa om lite för på måndagen åker jag till Paris! Nassim kommer därifrån så vi skall hälsa på hans familj och så fram tills på torsdagen. 
 
Sedan på fredagen har jag min första skoldag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

odyssey.blogg.se

Odyssey = äventyrlig färd Äventyrlig färd = Le Teil 1 år Le Teil 1 år = Odyssey

RSS 2.0