Une Journée Parfaite

 

 
 
 
Igår hade jag och Nassim en helt fantastisk dag på vift ute i Lyon. Efter en lång sovmorgon begav vi oss ut i det fina vädret. Planen var att äta lunch ute och att hitta någon frisörsalong till Nassim. Vi började med mat på en gullig liten gemytlig restaurang där jag åt god ravioli i parmesanost och citronmarängtårta till efterrätt. Efter det hittade vi en väldigt hippt ställe för Nassim att klippa sig på men som ändå i slutändan inte alls höll måttet. Men la vie est belle som man säger
 
 
 
 
På eftermiddagen begav vi oss sedan mot ett litet skogsparti som ligger längs floden Rhone som rinner igenom Lyon. Vi hade lite picknick och så plockade vi lite blommor. Har jag sagt att livet lekte?
 
 
 
 
Trodde inte dagen kunde bli så mycket bättre men det kunde den! På kvällen överraskade nämligen Nassim mig med att vi skulle gå till ett exklusivt rooftop ställe som bara skulle vara öppet under någon vecka. Det var en helt fantastisk upplevelse att få sitta där med sån vacker utsikt och dricka champagne och äta charkuteri ❤️
 
Sofia
2017-08-31 @ 11:21:52

Vilka härliga bilder!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

odyssey.blogg.se

Odyssey = äventyrlig färd Äventyrlig färd = Le Teil 1 år Le Teil 1 år = Odyssey

RSS 2.0