Yabio och livet

Heej!

Sitter just nu på ett hamburgerställe som heter Yabio. Solen skiner och temperaturen visar 30 grader. Och den vegetariska hamburgaren jag tog och pommesen är helt fantastiska! (Dessutom är allt ekologiskt i restaurangen!)

På många sätt lever jag livet men faktum är att det också är rätt tufft. Har varit lite nere det sista och stressad i själen. Känner mig vilsen samtidigt som det hela känns rätt. Något som försvårar omständigheterna är att Nassim är bortrest denna vecka så är alltså ensam. I ett främmande land i en stad jag inte känner någon. Det känns som jag är med i ett socialt experiment. Efter att ha brutit ihop är jag nu någorlunda på banan. Jag tränar, äter gott och njuter av det fina vädret. Sen skall jag iväg imorn hos en kompis men mer om det i ett senare inlägg

Rebecka
2017-08-23 @ 07:32:36

Du är vacker som en dag 😍

Sofia
2017-08-31 @ 11:19:10

❤❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

odyssey.blogg.se

Odyssey = äventyrlig färd Äventyrlig färd = Le Teil 1 år Le Teil 1 år = Odyssey

RSS 2.0