Helg

Godkväll alllesammans! 

Ligger just nu i sängen och har lite sådär söndagsångest. Känner verkligen att hösten är här och allvaret börjar. Är så otaggad tyvärr. 

Hur som helst har jag på många sätt haft en bra helg. Igår fyllde Nassim år så det firades! Vi hade en rätt lugn dag och sen på kvällen kom hans kompisar över. Allt har varit bra förutom att jag är extremt hängig och halsen bränner något enormt. Har tagit medicin nu så hoppas att det skall bli bättre !

Idag var jag förresten ute i stan med min nya spanska kompis Gema! Hon är hur snäll som helst och det känns som vi kommer umgås en hel del under året :) 


Olle
2017-09-12 @ 14:21:58

Det är höst i Sverige också, vill jag lova! Ha det så bra i skolan :)

Svar: Tack så mycket ❤️❤️❤️
Annika Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

odyssey.blogg.se

Odyssey = äventyrlig färd Äventyrlig färd = Le Teil 1 år Le Teil 1 år = Odyssey

RSS 2.0