Nya skor

Hej hej allesammans! Här i Frankrike är allt mestadels bra. Eller faktum är att det går väldigt mycket upp och ner. Ena dagen känns allt jättebra med skolan och så, andra dagen vill jag bara gråta för det är så påfrestande. Eller egentligen är det inte skolan så sätt som är påfrestande utan det som tär mig emellanåt är den där pressen att hitta vänner. Har inte direkt fått något bra första intryck av folk och känner mig rätt utanför. 

Hur som helst, nu skall jag faktiskt ut och träffa några erasmusstudenter. Hoppas att  det skall bli någorlunda kul :)

Här kommer två lite randol bilder; första är från ett mysigt hipstercafe och andra är på mina och Nassims nya skor (vi köpte likadana)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

odyssey.blogg.se

Odyssey = äventyrlig färd Äventyrlig färd = Le Teil 1 år Le Teil 1 år = Odyssey

RSS 2.0