Skola och så

 
 
 
 
 
Byggnaden mitt emot från där jag bor
 
Hej hej! Här är det fullt upp så har inte hunnit med att uppdatera här. Nu när skolan har satt igång går verkligen dagarna undan. Hur som helst så går det rätt bra i skolan. Vi har ju inte riktiga lektioner än utan nu fokuserar vi på franska språket och hur man skriver uppsatser typ. Det är rätt tufft ändå för lektionerna är alltid två timmar långa utan rast. Sedan är jag stressad över det här med att hitta vänner. Har inte direkt hittar någon jag klickar med men hoppas att det kommer! 
 
Igår kväll var jag förresten ute lite på kvällen med Nassims och hans vänner vilket var supertrevligt! Blir alltid väldigt stressad av dessa situationer för det är så svårt att inte bli 5 hjulet när man hänger med en grupp fransmän. Det positiva är att jag känner att jag hänger med mer och mer i franska språket ju längre tiden går :)
 
Här kommer lite bilder från igår em när jag och Nassim var ute på promenad i Lyon
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

odyssey.blogg.se

Odyssey = äventyrlig färd Äventyrlig färd = Le Teil 1 år Le Teil 1 år = Odyssey

RSS 2.0