Upp och ner

Hej hej! 

I skrivandets stund har jag hela lägenheten för mig själv vilket är rätt skönt. Är så mycket som händer hela tiden så lite lugn och ro behövs. Grejen är att allt går så väldans mycket upp och ner för varje dag. Igår hade jag en urusel dag då allt var dåligt men idag är det lite bättre! Hade faktiskt en redovisning idag och det gick jättebra! Stolt över mig själv för pratade fritt på franska under redovisningen ☺️ 

Slutade skolan kl 18 och då är man lagom trött (fast hade inte lektioner hela dagen idag). Sedan är det tyvärr lite ansträngande att komma hem till lägenheten eftersom jag bor med Nassim och hans kompisar, och jag känner att jag måste göra gott intryck och vara social med dem. 

Nu väntas två tuffa dagar då jag har lektioner 08-18. Känner mig rätt stressad men hoppas att jag skall klara av det.

Ni får ha det så fint kram kram 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

odyssey.blogg.se

Odyssey = äventyrlig färd Äventyrlig färd = Le Teil 1 år Le Teil 1 år = Odyssey

RSS 2.0