Vilodag

 

 
 
Från eventet idag när ingen dök upp haha

Idag har det varit en sådan där typiskt söndag då man inte gör så mycket vettigt. Dagen börjades i alla fall med att jag och Nassim gick på marknad och köpte en massa frukt och grönt. Älskar gå på marknader, man får så mycket inspiration och dessutom är det mycket billigare än i mataffären. 

 
Annars har vi varit inne i lägenheten och tittat på serien sense 8. Sen bakade jag faktiskt blåbärsmuffins. Och sen var vi faktiskt ute en sväng vid floden Rhone och chillade. Nu ikväll var tanken att jag skulle gå på ett gratis event med några spanjorer jag träffade i fredags i skolan. Problemet var bara att de aldrig dök upp, tydligen hade de gått vilse. 
 
Ni får ha det så bra allesammans. Obs: Hälsa Sverige så mycket från mig, har hemlängtan idag 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

odyssey.blogg.se

Odyssey = äventyrlig färd Äventyrlig färd = Le Teil 1 år Le Teil 1 år = Odyssey

RSS 2.0